
In cazul in care esti barbat si nu iti intri in ritm fara a bea cel putin trei cesti de cafea pe zi, sau daca esti student si iti petreci noptile in sesiune cu sticla de 2 litri de cafea langa tine, ar trebui sa te gandesti la alte metode de energizare (cum ar fi somnul), deoarece conform unui nou studiu, cafeaua poate reduce abilitatea barbatilor de a procrea copii normali. Trei cesti de cafea pe zi sunt suficiente pentru a deteriora calitatea lichidului seminal (adica sperma) si pentru a cauza sarcini esuate sau defecte din nastere. Daca asta nu te-a convins sa reduci doza de cafea, te sfatuiesc sa te apuci si de fumat si de baut bere, ca sa fii sigur ca mostenitorii tai (daca vor exista) vor fi “anormali”, vor avea burta imensa si vor fi si impotenti, exact ca tine…
2 Comentarii la “Cafeaua dauneaza grav mostenitorilor tai!”
Minte-ma! Minte-ma frumos!
- Relatare de la fata locului
- Puterea gandului
- Despre educatie cu masura
- Dragobetele in mutologia roman...
- Senzational! Moni si-a schimba...
- Top 10 Ratati ai anului 2009
- Si vampirii fac sex oral
- Contati pe nai!
- Realitatea este cruda, suntem ...
- Adevarul despre transmiterea b...
- Ziaristii loveste din nou
- Elefant cercetat pentru vatama...
Un abonament in-cult, va rog!
Da-mi un mail cand scrii!
Nu beau cafea, nu fumez si nu ma dau la alcool
Si 12 ore pe zi online nu-mi dauneaza
… autosugestie…
Bai nene aceste 3 vicii ale romanului sunt cele 3 arme secrete pt a trai. Daca studiul acesta este adevarat inseamna ca in cel mult 2-3 generatii nu vor mai exista romani in Romania.